Hej Borås!

Igår hörde jag en rolig grej som gjorde mig glad!

En studiekamrat till mig har varit på Lärarförbundets konferens i Stockholm över helgen. Där träffade han förstås massor av lärarstudenter från hela landet. Av en slump satt han bredvid en tjej med en laptop och fick syn på någonting han kände igen på hennes skärm - min blogg! Det visar sig att lärarutbildningen i Borås har uppmuntrats att följa några olika pedagogiskt relaterade bloggar och den här tjejen hade valt min som en av sina.

Så hej på dig, kära lärarstudent från Borås! Vilken ego-boost! Lämna gärna en liten kommentar. Nu måste jag ju publicera lite vettiga inlägg, när jag vet att ni läser. :)

I övrigt har jag just laddat upp en ny video till YouTube-kontot. Det är en samtalsövning vi spelade in igår, för att träna på hur man leder ett professionellt samtal.

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Anna

du är bästa förebilden man kan ha.... fortsätt köra så det ryker

2010-12-08 @ 14:55:30
Postat av: Marie Olsson från Borås!

Kan det vara jag kände mig träffad faktiskt haha ;) satt och kikade in din blogg på konferensen och japp vi fick som uppgift att leta upp och kolla in olika bloggar i samband med en kurs som innehöll it och media efter det har jag fortsatt och tycker din blogg är intressant! :D



har inte vart inne ett tag pga skrivande av ett didaktiskt ställningstagande så nu när jag ligger och inväntar nästa kurs passade jag på ;D

2011-01-16 @ 22:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild