Kontrolluppgifter

Nu har det skickats ut mejl från Antagningen om att kontrollera sina uppgifter och meriter i ansökan, så att allt stämmer. Jag blev lite nervös när det stod att mina betyg borde finnas under "mina meriter" på studera.nu, och jag kollade och läste att inga meriter var registrerade.

Efter en kort panik kontaktades Antagningen som säger att det kan ta några dagar innan meriterna som min skola skickat in registreras på hemsidan. Lite klumpigt kan jag tycka. Visserligen ska min skola ha skickat in mina betyg automatiskt, men tänk om det blivit fel någonstans? Vad är det för mening att ha kontrolluppgifter om jag ändå inte ser om allt kommit in eller inte?

Tiden för att skicka in betyget själv går ut vilken dag som helst, och jag kan bara hoppas att allt fungerat som det ska. Det skulle kännas lite bättre om de där meriterna synts till innan tiden går ut.

Ta det lugnt Lisa, andas. Det gäller bara hela din framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild