Svar på kommentar från Hanna

Kommentar på aldrig säga aldrig:

Hej! Pluggar också till lärare (även om du inte börjat än) och börjar till hösten mitt andra år. Satt å kikade efter lite andra bloggar inom ämnet och hittade dig, trevligt :) Nu ska jag kika vidare, men jag återkommer säkerligen.

Och du, det där med att inte läsa det som står i parentesen, det har jag lärt mig också. Att jag nu på u-tetet lärt mig att man inte ens ska skriva parenteser helst, mer komma, förklarar ju vfr de ses överflödiga :)


Ha en bra dag

/Hanna

---------------------------


Hej själv! Tackar för medhåll, och roligt att du hittat hit! Man undrar ju varför paranteser uppfanns, om man inte ska få använda dem? (Vi gör ju det ändå, båda två.) Men man får väl vara glad, för utan slutparanteser skulle vi ju inte ha några glada smileys på nätet, eller hur? :)

Tips till alla andra, Hannas blogg är mycket trevlig så ni borde klicka er dit.

Beskrivningen lyder: "Jag är... HANNA. 21 årig kvinna som studerar till lärare på distans mot Karlstads Universitet. Jag har höga ambitioner och strävar alltid efter nya mål. I bloggen kommer jag att skriva om livet och studierna, medgång-motgång, glädje-sorg. Ja allt som kan möta en lärarstudent på väg mot drömmen, att få undervisa!"

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja det kan man fråga sig, jag ska läsa "matte-svenskablocket" nu i höst (och i vår) så jag kanske kan ta reda på vår undring om parentesens uppkomst ;). Återkommer när jag fått svar, och tack för länkningen ;) En länk till din blogg finns numer på min sida också :)

2010-06-29 @ 08:15:15
URL: http://thecrazyheads.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild