Börja läsa kurslitteratur?

Nu är det inte mycket gymnasiestudier kvar innan studenten, så jag funderade på om jag skulle låna lite kurslitteratur från bibblan. Att ha lite koll innan man börjar kursen kan väl inte vara helt fel.

Almedalsbiblioteket är ju det största, så där finns många av böckerna. Det ligger i Visby, och nu när jag inte extrajobbar där längre så är jag inte där så ofta. Sen kom jag ihåg att man kan låna böcker på ett ställe och lämna tillbaka på ett annat (hemma i Slite). Det vore ju perfekt, tyckte jag, tills jag läste undantaget nedan.

Typiskt! Vissa böcker på listan verkar gå att låna, men andra har tidsbegränsning på 2 dagar och måste dessutom återlämnas på samma ställe. Jag får väl skumma igenom lite snabbt på bibblan? Haha.

Ska i alla fall försöka hinna in till Almedalen när jag varit på körlektion senare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild