Studentbloggar från CSN

CSN-kortet.se har det dykt upp en ny avdelning - studentbloggare!



Äntligen! De här tre bloggarna har i uppdrag att göra precis vad jag försöker göra, berätta om sin vardag som student i bloggform. Det finns inte så många inlägg där än, men jag hoppas verkligen att de kommer igång och får många läsare. Tyvärr verkar det inte finnas någon RSS-feed? Fixa det, CSN!

Tycker även det är super att de har med en tjej som jobbar extra och pluggar på distans. Distans var ett alternativ för mig och inställningen jag fick från människor var att distans är lite flummigt och inte på riktigt, något man gör "så länge". Jag tror inte alls att det måste vara så! Det finns säkert elever som klarar att läsa en hel lärarutbildning på distans på heltid, till exempel. Distansutbildning är på väg in och ger massor av nya möjligheter!

Klicka här för studentbloggarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild