Snoriga barn = Febriga pedagoger

Nej det blev inte mycket VFU-skrivande på bloggen inte, så mycket annat skrivande och planerande och reflekterande att bearbeta! Fem veckors VFU flög förbi som vanligt, tyvärr blev det en hel del sjuktid för mig. Det är ganska undvikligt att bli sjuk när man torkar snoriga näsor hela dagen. Det är bara att ta alla baciller man kan på en gång så blir man immun så småningom!

Nu är vi tillbaka i skolan och läser böcker som galningar innan juluppehållet. Jag ska vara på VFU platsen i mellandagarna och mysa, så tar jag igen lite sjukdagar. Alla uppgifter är i alla fall klara, så det är bara verksamhetstid att ta igen. Eller nej, en utmaning har jag kvar: blöjbyte! Ska jag ha en chans i förskolan så måste jag ju faktiskt prova förr eller senare, eller hur?

Det var mycket spännande att vara på förskola för första gången med de riktigt små. De lär så mycket och så annorlunda! Har ännu inte bestämt om jag satsar på förskola eller grundskola. Som tur är behöver jag faktiskt inte välja! Vilken lycka! *min utbildning är bäst*

Jag ska skriva oftare, men om inte annat... GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :)

2012-01-12 @ 23:07:21
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild