Medalgon.se

Igår fick jag det här mejlet från Medalgon.se:

"Hej! Jag vet inte om du känner till Medalgon Utbildning men vi arrangerar föreläsningar och kurser med en tydlig profil mot pedagogisk personal på runt 25 orter i Sverige. Några av våra populäraste föreläsningar handlar om ADHD, Aspergers syndrom eller olika pedagogiska metoder.


Vi håller just nu på att sätta samman en länklista med bloggar och hemsidor som vi tror är intressanta för våra kunder och då vill vi gärna ha med din blogg. Vi hoppas att du tycker att det är okej!"


---
Det är så trevligt att höra från folk som tycker det är värt att länka till mig! Man knyter så fina kontaktnät när man bloggar. Även om jag bara har kanske 15-25 läsare på aktiva dagar så märks det att de som läser inte hittat hit av en slump utan verkligen är intresserade. Superkul!

Vet inte så mycket om Medalgon, men såg på hemsidan att de till exempel erbjuder Pelle Sandstraks föreläsning Mr. Tourette och jag. Jag fullkomligt älskar hans bok med samma namn, den är hur inspirerande som helst, så helt fel ute kan de ju inte vara! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild