Tiden går fort när man har roligt...

... och nu är redan årets VFU-period över! :(

Det känns sorgligt att lämna alla barn som vi nu lärt känna. Uppgifter har dock gått superbra och vi har egentligen ansvarat för långt fler moment än de minimikrav vi haft för högskolans uppgifter. Vi har haft utematte, sjungit sånger, lekt lekar och arrangerat skattjakt. Superkul!

Men nu ska jag försöka producera min "Photostory" - min redovisning av mitt lilla didaktiska moment som jag genomförde i onsdags. Så småningom kommer den upp på youtube och då kör jag upp en länk.

Tillbaka till högskolan på måndag. Inga barn :(

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du har inga bra tips på didaktiklitteratur som du kan dela med dig av? Vi har nämligen inte berört didaktikområdet så pass mycket, mest integrerat.

2011-05-13 @ 20:32:31
URL: http://thecrazyheads.blogspot.com
Postat av: Jessica

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-07-11 @ 06:21:58
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild