Vecka 46-47 (HT11)

Jag har faktiskt gjort blogginlägg de senaste veckorna, det är bara veckosammanfattningarna som saknats. Istället har ni sett inlägg om tentastress, blandat med mystisk poesi. För det är så det har varit, en väldans blandning av allt på gott och ont.

Förra veckan hade vi hela tre hemstudiedagar (wohoooo) och ungefär tusen projekt att färdigställa. Det har skrivits metod för b-arbetet, intervjuats för detsamma, skrivits 3-4 sidor examinationsuppgift och lästs ett par böcker.

Denna vecka var temat musiskt lärande med mycket workshops och praktiska aktiviteter. Det gillar vi! Nu ska jag bara läsa en bok i helgen så jag är redo för litteraturseminarium igen på måndag.

Och tentan gick ok, tror jag. Ingen total katastrof i alla fall, vi får bara hoppas att betygssättande lärare förstår sig på mina definitioner även om jag inte riktigt förstår mig själv ibland. :)

Peace out, trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sabina Swahn

Love in- love out!

Andas in- andas ut!

Det är väl vecka 40-41 du menar?

2011-10-15 @ 08:23:05
Postat av: Lisa Swahn

Jag numrerar inte veckorna på året utan vecka nummer 46 och 47 av min utbildning. :)

2011-10-19 @ 09:35:17
URL: http://barnpedagog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild