Vecka 90 (Sommar 2012)

Sista sommarveckan! Examinationsuppgift har skrivits klart och lämnats in. Sedan blir det faktiskt lite uppehåll innan höstens kurser startar.

I alla fall ser det ut så på schemat, men i praktiken tänker jag tjuvstarta så mycket som möjligt med all litteratur. I höst läser jag matematik 15 hp och svenska 15 hp i Visby, plus Datorspel och lärande I 7,5 hp på distans från Umeå. Totalt läser jag alltså mer än heltid denna termin, 125%.

Som tur är har jag redan listor på kurslitteratur för alla kurser och kan få så mycket gjort som möjligt i förväg, så slipper det bli allt för stressigt senare. Ska bara se till att komma ihåg allt när seminarium och uppgifter kommer senare... :)

Det har varit en härlig sommar men som vanligt ser jag alltid fram emot hösten lite extra, ett nytt kapitel i livets bok och nya friska vindar som blåser in från havet.

Vi ses i Visby den 3e september!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild