Vecka 84-85 (Sommar 2012)

Efter vårt sista litteraturseminarium om Vygotskij, var det enda som återstod den individuella skriftliga uppgiften. Jag skrev ca 5 A4 där jag planerade min egen Learning Study, jag valde lärandeobjektet "tiokamrater" eftersom jag tidigare arbetat med detta i förskolan, tror att det var under didaktikkursen förra året.

Rätt nöjd med resultatet av min uppgift! Hoppas bara att läraren tycker detsamma så att det blir ett högt betyg. Nu är kursen Learning Study faktiskt färdig och allt inlämnat hela 48 timmar innan deadline. Som tur är kan man redan 1 vecka innan nästa kurs öppna kurshemsidan och börja arbeta med den istället. :)

Den nya kursen heter Hantering av arbetsbelastning och stress i lärararbetet. I studiehandledningen står det att de första veckorna har högst tempo med litteraturen, så det är nog lika bra att tjuvstarta med den så blir det lite lättare.

Ahhhh det är rätt skönt med sommarkurser faktiskt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild