Vecka 91 (HT12)

Första veckan tillbaka på campus har varit riktigt rolig! Härligt med en kurs i matematik som visar hur ämnet kan vara lustfyllt och spännande med massor av konkreta råd med vettig teoretisk förankring. Perfekt!

Även skönt att jag ligger i förväg både med läsning i matematikkursen och arbetet med distanskursen, då slipper jag stressa. Ska se hur länge jag kan hålla uppe försprånget. Tur att kursen om datorspel är så rolig att det nästan känns som fritid! (Men bara nästan, för fritiden brukar inte ha deadlines.)

Nu ska det bli lite utflyktande i helgen innan höstkylan har kommit på allvar.

Trevlig helg!


Att-göra-listor. Ordning och reda ska det vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild