Deltid?

Åhå, kanhända blir min kategori "jobba extra" lite mer pedagogiskt relevant i framtiden. Jag har nämligen fått ett erbjudande om att undervisa musik på deltid under tiden jag studerar, i klass 1-9.

Hittills är ingenting bestämt, men jag kommer i alla fall få hälsa på skolan om ett par veckor, och sen ska vi se hur jag känner när jag kommit in i högskolerutinerna ordentligt. Kanske har jag gott om tid att ta upp till tre lektioner i veckan, kanske kan jag kallas in då och då för att vikariera.

I vilket fall känns det otroligt spännande! Jag är väldigt smickrad över att skolans rektor, som är min fd lärare, hade mig i åtanke när denna plats behövde fyllas. Jag hoppas att det här kan bli ett mycket givande och intressant samarbete!

Kommentarer
Postat av: J.

Hej, min dröm är att bli barnpedagog. har du någon aning om hur man studerar till detta? Vad man ska läsa mm? Har kollat runt lite med allt är ju som en enda djungel med utbildningar och kurser :)



Lycka till! Kram Jessica

2010-08-05 @ 22:00:19
URL: http://jessicaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild