Många sökande HT11

Förresten har jag ju glömt att berätta följande: Det verkar bli en hel del sökande till höstens nya Förskollärarprogram vid Högskolan på Gotland!

Ryktet säger att vi har mer än 200 sökande, varav cirka 70 har sökt i första hand. Eftersom det finns ungefär 40 platser verkar det som om det blir fullt hus i höst! Ska bli trevligt att få lite "småsyskon" för oss att ta hand om. :)

Någon som sökt som hittat hit? Lämna gärna en kommentar, det är så spännande att veta vilka ni är!

Kommentarer
Postat av: Jonatan

Här är iallafall en av dom som valde utbildningen i förstahand :)



Är inte helt 100% på vad jag vill, men det här känns ganska rätt.



Visby verkar vara en himla skön stad att studera i. Hur är det under vinterhalvåret?

2011-04-27 @ 20:20:44
Postat av: emilia

Åhh, jag önskar jag vore en av dem. Jag vill inget annat än att bo och plugga på Gotland. Jag har som sagt min syster boende på ön sedan 8 år sedan och jag bara längtar tills dagen är kommen..



Jag studierar samma program som dig Lisa fast i Uppsala, så vi läser exakt samma kurser, det är väl lite roligt? Jag är inne på slutkampen på samverkans kursen börjar hållbar utveckling nästa vecka..

Du har en väldigt intressant blogg! :D

2011-04-27 @ 22:20:10
URL: http://emiliaviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild