Nytt badrum?

Tänkte på en sak. Ni vet när man tittar i inredningskataloger och ser vackra bilder på skinande rena kök och badrum och man bara gapar och tänker "åååhh den som ändå hade ett sånt dääär badrum"?

Jo jag tänkte på det när jag städade vårt badrum häromdagen. Tro mig, vi har världens minsta fysiskt möjliga badrum, med toa, handfat och dusch, inget bad, knappt något förvaringsutrymme. Men tro det eller ej, när man rengör alla kranar och rör så glänser de precis som i katalogerna. Och när jag var klar stod jag där och kollade in i vårt mini-badrum och tänkte wow!

Jag tror att det är något man borde tänka på angående ekonomi. Visst är det okej att lyxa till ibland, men uppskatta det du har! Köp lite svinto och få de där kranarna att glänsa som om du vore en kung. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild