Äntligen körkort!

I torsdags förmiddag hade jag mitt teoriprov och körprov för behörighet B, och fick trots ångest och mardrömmar godkänt på båda två. Yaaaay!

Både jag, mamma och min sambo tyckte det kändes som om jag har körkort hur länge som helst när det bara hade gått två dagar. Det känns så annorlunda när man får köra helt själv och utan att rota efter körkortstillstånd och övningskörningsskylt. På papper blev jag myndig för drygt ett år sedan, men det är först nu som jag känner mig vuxen på allvar.

Inom en månad är det dags att beblanda sig med övriga studerande på högskolan, där jag med säkerhet är jämnårig med de allra yngsta som har behörighet. Vi får se hur det känns.

Om det blir många fler life changing moments på en gång, så är det risk att jag exploderar! ;)

Kommentarer
Postat av: Bella

Grattis, grattis!

Jag fick mitt för en månad sedan och det känns som jag har haft det i evigheter!

Nu är vi vuxna på riktigt ;-)

2010-08-07 @ 16:31:40
URL: http://bellastyckotank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild