Gigantiska utskick

Jag brukar skicka efter kostnadsfria kataloger och utskick från olika högskolor även om jag bestämt mig för vad jag vill läsa, bara av rent studiesyfte. Häromdagen mottog jag ett stort kuvert som innehöll en utvikbar folder med gigantiska sidor, större än en dagstidning.

Hur är det meningen att man ska kunna sitta på bussen och läsa igenom något sånt? Kan man inte bara göra lite fler sidor för att få plats med allt istället? Jag hade knappt plats att vika ut foldern i mitt kök. Visserligen har jag läst marknadsföring och vet hur reglerna är, man ska försöka sticka ut med sina broshyrer med roliga format och färger, men det här kändes bara onödigt och konstigt.

Jag blev så frustrerad att jag inte ens orkade kolla igenom informationen. Hittar jag något intressant senare så kommer det ett litet inlägg om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild