Svar på kommentar från UR

Hej Lisa,
Du verkar längta efter att börja med dina lärarstudier, så mycket att du redan lånat böcker! Vad kul! Jag jobbar med webb på UR och vill gärna tipsa dig om program, webbplatser och böcker från UR som kanske kan vara intressanta för dig och dina studiekompisar när du börjar. Är det ok för dig? Det ska bli jättespännande att följa din blogg och få inblick i hur det är att växa in i rollen som pedagog, lycka till och hoppas nu att du kommer in!

Vänliga hälsningar,

Gabriella Ekelund
Samordnare UR Interaktiva medier

--------------

Hej Gabriella,
Jag är öppen för alla tips och förslag! Blir så glad när jag får fina uppmuntrande kommentarer. Hoppas verkligen att jag kan erbjuda något som är intressant att läsa, som kan nå ut på ett mer interaktivt och personligt sätt än informationssidor och myndigheter. Tack för din tid och uppmärksamhet. Om jag får intressanta tips och länkar från UR skriver jag gärna om dem på bloggen så att andra kan hitta dem.

/Lisa Swahn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild