VFU = energikick

Tänk att få undervisa små människor! Långt ifrån lätt är det, men just nu fungerar VFU rätt bra med lagom svåra utmaningar.

Igår höll jag i min första sångstund och sjöng på eget initiativ Karl den tolfte hade hundra tusen man, som passade in lite med det nuvarande historiatemat. Vilken självförtroendeboost, när man hör att alla hjärtligt deltar och ropar En Gång Till!

Update: Dagen efter ledde sången till att vår handledare kunde väcka intresse för romerska siffror och barnen listade ut massor av siffror eftersom de kunde Karl XII och Gustav II Adolf. *så stolt*

Jag har även rekommenderats att bli medlem på lektion.se. Än så länge är mitt konto tomt, men det finns massor av annat att upptäcka där! Till exempel borde lektionerna i utematte som vi ska hålla nästa tisdag dyka upp på Emma Widegrens konto snart. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!



Kul att du nämnde mig på bloggen ;) Nu finns utematten på lektion.se!



Ha det gott!



/Emma

2011-05-16 @ 18:35:43
URL: http://villemo.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild