Everything Is Ok

The Love Police är en grupp som ideellt talar i megafon på allmän plats för att sprida ett budskap om att vi är vackra och unika människor, att vi ska älska varandra och att de stora företagen tjänar på att vi läser nyheterna och håller oss skrämda och deprimerade så att vi jobbar övertid för att ha råd att konsumera mer saker vi inte behöver. Oftast dyker polisen eller säkerhetsvakter upp efter ett tag, men inser till sist att gruppen är väl utbildad och vet att de inte kan bli arresterade för att praktisera yttrandefrihet på allmän plats.

Sådana människor gör mig glad. Sådana människor vill jag ha i mitt samhälle. Gör dig själv en tjänst och ge en eller två minuter av ditt liv till videon nedan.

Och kom ihåg: IF YOU'RE NOT CONFUSED YOU'RE NOT LISTENING PROPERLY.
DO NOT TRUST ANYONE NOT EVEN ME.

Jag tycker om när någon rör runt i grytan så att man måste tänka annorlunda en stund. Vad tycker du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild